Een markt, bazaar of fair is bij uitstek geschikt om jouw producten of diensten te tonen aan een nieuw publiek. Dit is een evenement waar veel mensen samen komen. Door een mooie presentatie van jouw bedrijf kun je een groot publiek in één klap laten kennismaken met jouw aanbod. Om op te vallen en een blijvende indruk achter te laten, is een goede presentatie van jouw producten en/of diensten essentieel. Dit valt of staat natuurlijk met de inrichting van jouw marktkraam. Hoe kun je deze het beste inrichten? Je leest het in ons handige 4 stappenplan.
Stap 1: Een marktkraam huren zonder gedoe
Als het evenement geen kramen aanbiedt en je zelf niet in het bezit bent van een marktkraam, kun je bij ons een marktkraam huren. Onze marktkramen kun je makkelijk zelf opzetten en inrichten. Zie je dit niet zitten, of heb je weinig tijd? Dan helpen wij je graag bij het opzetten van de marktkraam op locatie.
Stap 2: Welk formaat marktkraam past bij jouw presentatie?
Om jouw marktkraam op de juiste manier te kunnen gaan inrichten, moeten de afmetingen ervan duidelijk zijn. Een goed ingerichte marktkraam heeft een formaat waarin jij jouw spullen mooi kunt uitstallen of jouw diensten op een fijne manier aan bezoekers kunt tonen. Onze marktkramen zijn in verschillende formaten verkrijgbaar. Bepaal van tevoren welk deel van jouw assortiment je mee wilt nemen en hoeveel ruimte je nodig hebt om dit op een mooie manier te presenteren. Zo kun je inschatten welk formaat marktkraam het beste past bij jouw specifieke situatie.
Stap 3: Heb je een huisstijl? Gebruik deze dan bij het inrichten van jouw marktkraam!
Het zou mooi zijn als bezoekers van jouw kraam je op een later moment herinneren. Zo weten zij jouw bedrijf te vinden als ze nog eens een product willen kopen, of dit willen aanraden aan vrienden of familie. Het creëren van een herkenbaar beeld helpt hierbij. Heb jij een huisstijl, bijvoorbeeld een logo of bedrijfskleuren? Laat deze dan zeker terugkomen als je jouw marktkraam gaat inrichten. Dit helpt bezoekers om jouw bedrijf te herkennen én te onthouden.
Stap 4: Bij het inrichten van jouw marktkraam staat jouw product of dienst centraal
Bedenk bij het inrichten van jouw marktkraam altijd wie de hoofdrolspeler is in het verhaal. Niet het evenement of de kraam, maar jouw product of dienst moet hier goed naar voren komen! Verzin van tevoren hoe je dit het beste kunt realiseren, zodat je eventuele benodigdheden mee kunt nemen. Als je producten wilt tonen met een klein formaat, dan kan het bijvoorbeeld helpen om deze op een verhoging in de kraam te zetten.
Ga jij binnenkort deelnemen aan een markt, bazaar of ander evenement en heb je hiervoor een marktkraam nodig? Neem vrijblijvend contact met ons op. Samen maken we jouw presentatie een succes!
Recente reacties